dimecres, 11 de novembre de 2015

Entrevistes

Estem a Descoberta de l'Entorn en el treball de "L'escola". La següent activitat és la de realitzar entrevistes a algunes persones que treballen a l'escola i que fan una tasca important en aquesta. Els nostres alumnes han volgut conèixer algunes informacions sobre aquestes persones:

 EN PEP, EL DIRECTOR
Martín: A les classes hi ha pissarres? 
Pep: Sí, a totes. I a quasi totes hi ha pissarres digitals.
Míriam: Hi ha números a totes les classes?
Pep: Sí.
Lola: Què fas?
Pep: Moltes coses. Obro la porta quan l'Ana no hi és, acompanyo nens que arriben tard,...
Marwa: Hi ha suro a totes les classes?
Pep: A les classes dels nens grans només hi ha suro a la paret.
Lucas: Hi ha joguines a totes les classes?
Pep: Hi ha jocs.
Gianni: T'agraden els dibuixos que fan els nens?
Pep: Sí molt. I en penjo per aquí al suro de la paret.
Júlia: T'agrada que fem racons?
Pep: Sí molt i que els feu molt bé.
Gerard: T'agraden els contes?
Pep: Molt. Quan me'ls expliquen, m'imagino el conte en el meu cap.
Jose: Quin cotxe tens?
Pep: Un Nissan Qasqai.
Ahmadu: Vens en cotxe a l'escola?
Pep: Vinc en moto.
Jana: T'agrada que els nens es portin bé?
Pep: M'encanta que es portin bé.
Aina: Les mestres es porten bé?
Pep: Sí es porten molt bé normalment.
Hagie: T'agrada venir a l'escola?
Pep: Sí, m'encanta.
Silvana: Vens a l'escola cada dia?
Pep: Sí, cada dia, menys quan estic malalt.
Elías: Em coneixes?
Pep: Es clar que sí. Ets l'Elías Rahou.
Èric: T'agrada la feina que fas?
Pep: Sí, molt.
Jordi: Què esmorzes?
Pep: A l'hora del pati, un cafè amb llet. I de bon matí, un entrepà.
Kenneth: Et quedes a dinar a l'escola?
Pep: No, vaig a casa.
Valèria: Llegeixes contes?
Pep: Sí, m'agraden molt.
Yago: Mires la tele?
Pep: Sí, la Pepa Pig.


  L'ANA, LA CONSERGE
Míriam: T'agraden els dibuixos que fan els nens?
Ana: Sí, els penjo al suro de la paret.
Lola: Ets molt guapa.
Ana: Jajaja (li fa una abraçada a la Lola).
Èric: què esmorzes?
Ana: Un entrepà i un cafè amb llet.
Jordi: Quina feina fas?
Ana: Arreglar coses quan es trenquen, obro les portes,...
Gerard: T'agrada el color blau?
Ana: M'encanta, és molt xulo. És gairebé el meu color preferit.
Jose: Arregles coses?
Ana: Sí, a vegades sí. Però les més difícils no.
Kenneth: Tens cotxe?
Ana: Sí, un cotxe vermell.
Ahmadu: Fas servir una pissarra per escriure coses?
Ana: No.
Marwa: Quan vindràs a la nostra classe?
Ana: El dia que em convideu. 
Jana: Fas moltes fotocòpies?
Ana: Un piló.
Aina: Ès difícil la teva feina?
Ana: A vegades, però no gaire.
Lucas: Fas molta feina?
Ana: Hi ha dies que sí.
Gianni: De quin color és el teu cotxe?
Ana: Vermell.
Júlia: Veus la tele?
Ana: Sí, una miqueta.
Elías: Com et dius?
Ana: Ana.
Silvana: Tens "novio"?
Ana: Sí.
Martín: T'agrada el color rosa?
Ana: Sí, m'agrada.
Hagie: Regues el pati amb la manguera?
Ana: Sí, una mica.
Valèria: Com vens a l'escola?
Ana: Caminant o en cotxe.
Yago: Tenim una caseta de les vocals.
Ana: Què dius!!
Yago: Sí, mira..la i, la o, la u, la a i la e.

Demà afegirem les entrevistes de l'Àngela, la Cap d'Estudis i la de l'Esther, l'administrativa de l'escola. Aquestes dues entrevistes les realitzen els alumnes de la classe vermella i les d'en Pep i l'Ana les han portat a terme els alumnes de la classe fúcsia.
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada